De servicedesk van Inkoopgilde is kort gezegd alle ondersteuning die ervoor zorgt dat u zorgeloos verder aan het werk kunt.
Deze ondersteuning bestaat uit:
Technische ondersteuning
Verkoopondersteuning
Productadvisering
Informatieverstrekking
Technische ondersteuning
Het bestellen in de webshop is niet voor iedereen even vanzelfsprekend. Wij helpen u daarom graag bij het plaatsen van een bestelling en het monitoren van uw bestelling. Denk aan orderbevestigingen, track-en-trace nummers en wachtwoorden voor het ontgrendelen van uw persoonlijke account.
Verkoopondersteuning
Wanneer u meer wilt weten over het verkoopproces of hoe u uw bestelling kunt plaatsen, dan adviseren we u daar graag over. Dit geldt net zo goed voor het afnemen van producten bij onze leveranciers zonder dat deze producten in onze webshop staan.
Productadvisering
Heeft u vragen over (nieuwe) producten in onze webshop? Wij proberen door middel van een productbeschrijving zoveel mogelijk informatie te verstrekken. Voor specifiekere vragen kunt u altijd bellen of mailen, wij adviseren u dan graag over het betreffende product.
Informatieverstrekking
Voor vragen over Inkoopgilde in het algemeen staan we u uiteraard graag te woord. Voor vragen over leveranciers, over krant 'De Hovenier' en over de evenementen kunt u ons altijd bellen of mailen.