Inkoopdienst voor hoveniers

Bij Inkoopgilde kunt u gemakkelijk een offerte op maat aanvragen. 

Hoe werkt de inkoopdienst van Inkoopgilde?

  1. U heeft een opdracht en vraagt daarvoor via ons aanvraagformulier een offerte aan.
  2. Wij nemen uw aanvraag door en sturen deze naar geschikte leverancier(s) in uw regio.
  3. De geselecteerde leverancier(s) stellen voor uw opdracht een offerte op en sturen deze direct naar u.
  4. U maakt n.a.v. de ontvangen offerte(s) al dan niet de keuze de opdracht door een van de leveranciers uit te laten voeren.

Voorbeeld inkoop

Wilt u meer uitleg over het concept 'Inkoopdienst' van Inkoopgilde en hoe u de offerte(s) kunt aanvragen? Leest u dan verder. Wilt u bijvoorbeeld een tuinhuisje kopen voor een klant, graszoden bestellen, een vijver aanleggen, een veranda plaatsen of bijvoorbeeld stenen laten bezorgen? Dan kunt u voor uw opdracht via Inkoopgilde geheel vrijblijvend een offerte aanvragen. Wij sturen uw offerteaanvraag dan door naar geselecteerde leverancier(s), die u vervolgens graag een offerte op maat sturen. Op basis van deze offerte(s) kunt u al dan niet besluiten de opdracht door een van deze bedrijven uit te laten voeren.

Veelgestelde vragen over de inkoopdienst

Onderstaand treft u een aantal veelgestelde vragen:

Wat kost het aanvragen van een offerte?
Het aanvragen van een offerte op maat is gratis voor leden van Inkoopgilde.

Ben ik verplicht een van de ontvangen offertes te accepteren?
Nee, alle offertes die u ontvangt zijn geheel vrijblijvend.

Hoeveel bedrijven sturen mij een offerte?
Dit zullen er maximaal 2 of 3 zijn, afhankelijk van het gewenste product.

Ik heb offertes aangevraagd, maar heb nog niets ontvangen!
Het opstellen van een passende offerte vergt wat tijd voor een leverancier. Dit kan enkele dagen duren. Twijfelt u of uw offerteaanvraag wel goed is verlopen, neemt u dan contact op met info@inkoopgilde.nl.

Garanderen jullie dat ik een minimaal aantal offertes ontvangen?
Nee, helaas kunnen wij dat niet garanderen. Het kan zijn dat de aangesloten bedrijven om bepaalde redenen niet op uw aanvraag in kunnen gaan. In dat geval kunnen wij de bedrijven helaas niet verplichten u toch een voorstel te doen.

Wat doet u met onvolledige of onjuiste aanvragen?
Indien wij uw aanvraag niet direct kunnen verwerken, zullen wij contact met u opnemen. Als de gegevens onjuist of onvolledig zijn, proberen wij deze (na contact met u) aan te vullen en te corrigeren, om de aanvraag alsnog te verwerken.

Ik heb een offerteaanvraag verstuurd, maar heb inmiddels een andere leverancier gevonden.
Dat is mogelijk. Stuurt u in dit geval a.u.b. een e-mail naar info@inkoopgilde.nl met het verzoek uw offerteaanvraag in te trekken. Als wij uw offerteaanvraag nog niet hebben verwerkt, zullen wij deze voor u intrekken.

Andere vragen? Neem contact met ons op!

Verwante informatie

Hoveniersbedrijven die aangesloten zijn bij Inkoopgilde kunnen besparen op inkoopkosten, vaste kosten en algemene bedrijfskosten:

Meer over besparingskansen