De herfsttuin: zo cultiveer je online groei

De herfsttuin: zo cultiveer je online groei
Geplaatst in: Marketing

Met de herfst in volle gang staan hoveniers voor de uitdaging om tuinen voor te bereiden op de winter. Het is een periode van overgang, waarin de bladeren veranderen van kleur en veel bomen uiteindelijk hun bladerdak loslaten. Deze prachtige seizoensverandering brengt ook uitdagingen met zich mee. Als hovenier heb je rekening te houden met de behoeften van zowel de klanten als de tuinen. Wat de klant wenst (bijvoorbeeld een opgeruimde tuin zonder herfstbladeren) strook niet altijd met wat het beste is voor de tuin. Voor online marketing geldt dezelfde zoektocht naar balans, tussen wat je als hoveniersbedrijf wilt uitstralen en hoe je het beste met je website naar voren komt in Google. Gelukkig kan marketingpartner B&S Media Internetmarkting je hierin volledig ontzorgen.

 

Subtiel Evenwicht

Klanten van hovenierbedrijven verwachten vaak een mooie, verzorgde tuin. Een plek om te ontspannen in een omgeving die er netjes uitziet, zelfs in de herfst. Terwijl hoveniers hard werken om aan deze verwachtingen te voldoen, hebben de tuinen hun eigen behoeften. De bomen laten de bladeren vallen als een natuurlijke manier om voedingsstoffen terug te geven aan de grond en uiteindelijk aan henzelf. Ook is het bladerdek een natuurlijke schuilplaats voor egels en andere dieren. Het is voor de hovenier zoeken naar een subtiel evenwicht tussen de wensen van de klant en de behoeften van de natuur.

 

Tijd om te cultiveren

Deze overgang van de zomer naar de winter is ook een belangrijke tijd voor online marketing. Net zoals hoveniers de tuin klaarmaken voor de koudere maanden, is het tijd om ook je online aanwezigheid te cultiveren. B&S Media Internetmarketing is gespecialiseerd in het verbeteren van de online zichtbaarheid van hoveniers en andere bedrijven, met name op Google. Met behulp van SEO (zoekmachine-optimalisatie), Google Ads, Social Ads en webdesign combineren zij de wensen van jou als klant met de technische eisen van zoekmachines zoals Google, zodat je bedrijf beter zichtbaar en vindbaar wordt voor potentiële klanten.

 

Als een goed onderhouden tuin

De herfst is een goed seizoen om te zorgen dat jouw online aanwezigheid net zo gezond is als een goed onderhouden tuin. Dit begint met een website die niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook hoog scoort in zoekmachineresultaten. Om potentiële klanten naar je website te halen, moeten je boodschap en meerwaarde verpakt worden in effectieve shortcopy voor advertenties, die tevoorschijn komen wanneer je doelgroep zoekt op ‘hovenier [jouw plaats]’. Ondertussen legt zoekmachine-optimalisatie de wortels voor je online aanwezigheid in de komende seizoenen en zorgen advertenties op sociale media dat je top-of-mind wordt en blijft bij je doelgroep. 

 

Leden van Inkoopgilde kunnen gratis een adviespakket bij B&S Media afnemen ter waarde van €350,- Je krijgt dan:

 

Een gratis QuickScan, bestaande uit:

-Een kritishce scan van de website
-Een analyse van de vindbaarheid
-Een uitgebreid marktonderzoek
-Een uitgebreide concurrentieanalyse
-Een uitgebreid zoekwoordenonderzoek
 

Een gratis advies met één van de adviseurs

 

Een gratis lijst met concrete actiepunten

 

 

Meer weten? lees op bsmediannl/hoveniers hoe B&S Media ook jouw online vindbaarheid kan vergroten

2023-11-06 12:35:00
De herfsttuin: zo cultiveer je online groei
Geplaatst in: Marketing

Met de herfst in volle gang staan hoveniers voor de uitdaging om tuinen voor te bereiden op de winter. Het is een periode van overgang, waarin de bladeren veranderen van kleur en veel bomen uiteindelijk hun bladerdak loslaten. Deze prachtige seizoensverandering brengt ook uitdagingen met zich mee. Als hovenier heb je rekening te houden met de behoeften van zowel de klanten als de tuinen. Wat de klant wenst (bijvoorbeeld een opgeruimde tuin zonder herfstbladeren) strook niet altijd met wat het beste is voor de tuin. Voor online marketing geldt dezelfde zoektocht naar balans, tussen wat je als hoveniersbedrijf wilt uitstralen en hoe je het beste met je website naar voren komt in Google. Gelukkig kan marketingpartner B&S Media Internetmarkting je hierin volledig ontzorgen.

 

Subtiel Evenwicht

Klanten van hovenierbedrijven verwachten vaak een mooie, verzorgde tuin. Een plek om te ontspannen in een omgeving die er netjes uitziet, zelfs in de herfst. Terwijl hoveniers hard werken om aan deze verwachtingen te voldoen, hebben de tuinen hun eigen behoeften. De bomen laten de bladeren vallen als een natuurlijke manier om voedingsstoffen terug te geven aan de grond en uiteindelijk aan henzelf. Ook is het bladerdek een natuurlijke schuilplaats voor egels en andere dieren. Het is voor de hovenier zoeken naar een subtiel evenwicht tussen de wensen van de klant en de behoeften van de natuur.

 

Tijd om te cultiveren

Deze overgang van de zomer naar de winter is ook een belangrijke tijd voor online marketing. Net zoals hoveniers de tuin klaarmaken voor de koudere maanden, is het tijd om ook je online aanwezigheid te cultiveren. B&S Media Internetmarketing is gespecialiseerd in het verbeteren van de online zichtbaarheid van hoveniers en andere bedrijven, met name op Google. Met behulp van SEO (zoekmachine-optimalisatie), Google Ads, Social Ads en webdesign combineren zij de wensen van jou als klant met de technische eisen van zoekmachines zoals Google, zodat je bedrijf beter zichtbaar en vindbaar wordt voor potentiële klanten.

 

Als een goed onderhouden tuin

De herfst is een goed seizoen om te zorgen dat jouw online aanwezigheid net zo gezond is als een goed onderhouden tuin. Dit begint met een website die niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook hoog scoort in zoekmachineresultaten. Om potentiële klanten naar je website te halen, moeten je boodschap en meerwaarde verpakt worden in effectieve shortcopy voor advertenties, die tevoorschijn komen wanneer je doelgroep zoekt op ‘hovenier [jouw plaats]’. Ondertussen legt zoekmachine-optimalisatie de wortels voor je online aanwezigheid in de komende seizoenen en zorgen advertenties op sociale media dat je top-of-mind wordt en blijft bij je doelgroep. 

 

Leden van Inkoopgilde kunnen gratis een adviespakket bij B&S Media afnemen ter waarde van €350,- Je krijgt dan:

 

Een gratis QuickScan, bestaande uit:

-Een kritishce scan van de website
-Een analyse van de vindbaarheid
-Een uitgebreid marktonderzoek
-Een uitgebreide concurrentieanalyse
-Een uitgebreid zoekwoordenonderzoek
 

Een gratis advies met één van de adviseurs

 

Een gratis lijst met concrete actiepunten

 

 

Meer weten? lees op bsmediannl/hoveniers hoe B&S Media ook jouw online vindbaarheid kan vergroten

2023-11-06 12:35:00