Servicedesk

Als we iets van de economische crisis geleerd hebben, dan is het wel dat de tijd van voor 2008 niet meer terug komt. Je moet er als hovenier meer op uit om werk te vergaren en klanten aan je te binden. Simpelweg aan de telefoon gaan zitten wachten tot je gebeld wordt, is geen optie meer. De laatste jaren hebben de consumenten vanwege de crisis hun aankopen uitgesteld en geld gespaard. Nu de economie aantrekt en de onzekere geluiden over de banken en pensioenen zijn weggeëbd, durven we weer geld uit te geven. Als hoveniers kunnen we zeker van deze ontwikkeling profiteren, maar dan zullen we aan de weg moeten timmeren. Waar gaat de consument als eerste zijn geld aan uitgeven? Een nieuwe keuken, een nieuw bankstel, een grotere camper of een heerlijke reis naar de zon? Of gaat het toch de tuin worden?

Door de kracht van samenwerking met onze leveranciers en partners zijn we als Inkoopgilde in staat om de markt te zaaien. Het is aan de aangesloten professionele hoveniers om vervolgens het werk te oogsten. We bieden hierbij ter ondersteuning goede algemene leveringsvoorwaarden, een onafhankelijke geschillenregeling. De stap naar de markt ligt vervolgens in handen van de hovenier zelf. Heb je jouw bedrijfsvoering goed op orde? Want daar begint het. Hoe ziet jouw website eruit? Zijn de bedrijfsauto’s netjes gewassen en dragen de medewerkers nette werkkleding? Als je met een klant in gesprek gaat, hoe bereid je je dan voor? Wat ga je laten zien? En bovenal; hoe creëer je de gunfactor zodat de tuineigenaar kiest en bereid is om voor jouw diensten te betalen? Natuurlijk moet je het als hovenier zelf doen. Jij bent de ondernemer en bepaalt hoe je in de markt gezien wilt worden. Met creativiteit, aandacht, professionaliteit en vakmanschap. Ook dat is iets waar je continu aan moet blijven werken en bouwen. Maar ook daar heb je Inkoopgilde voor om op terug te vallen en je te helpen vervolgstappen te zetten.

ondersteuning hovenier

De servicedesk staat je op allerlei gebieden ter zijde en je kunt onder meer kennis tanken in ons professionaliseringsprogramma. Een goede promotie en presentatie zijn belangrijk om verder te komen. Samen kunnen we markt maken in de concurrentiestrijd met nog zoveel andere wensen die de consument ook nog heeft. Daarvoor moeten we krachten in de branche bundelen. Samen de schouders zetten onder het imago van de tuin en ons vak, zodat de markt nog groter wordt en er meer speelruimte voor ondernemers komt. Vervolgens is het aan u om te scoren.

Inkoopgilde is dus meer dan korting en financieel voordeel. Inkoopgilde biedt hoveniers extra service, advies en begeleiding. Tal van adviseurs en leveranciers hebben wij gecontracteerd om uw bedrijf beter of sterker te maken.

Servicedesk Inkoopgilde biedt extra ondersteuning

De servicedesk voor Inkoopgilde is een meerwaarde voor hoveniers. Daarbij kunt u denken aan:

  • Advies rond uw personeel zoals bij: arbeidsconflicten, ontslagzaken, ziekteverzuim, arbeidscontracten
  • Juridisch advies bij een geschil met uw klant of medewerker
  • Fiscaal advies
  • Interim-advies wanneer u als ondernemer in de problemen bent geraakt of wanneer uw onderneming in de problemen is geraakt
  • Marketingadvies
  • Gratis workshops en trainingen

Hoe werkt het?

De servicedesk van Inkoopgilde is uitsluitend bestemd voor hoveniers die aangesloten zijn bij inkoopgilde. Bent u geen lid van inkoopgilde? Zodra u zich heeft aangemeld kunt u gebruik maken van de extra faciliteiten van ons inkoopcollectief.

  • U neemt contact op met Inkoopgilde en u legt uw vraagstuk voor. Soms kunnen we u direct adviseren rond het vraagstuk en wanneer er geen adviseurs ingeschakeld hoeven te worden, zijn hieraan geen kosten verbonden
  • Wij inventariseren uw vraag en leggen deze voor aan de adviseurs van inkoopgilde: belangrijk is dat u meteen die adviseur treft die over de juiste expertise beschikt
  • De eerste twee adviesuren zijn gratis, daarna brengen wij u exact in kaart wat de kosten zijn voor de extra dienstverlening. 

 

Lees verder Cursussen, workhops en trainingen in de groenvoorziening

Cursussen, workhops en trainingen in de groenvoorziening

Lees verder Hoveniersbedrijf starten? Starten als hovenier?

Hoveniersbedrijf starten? Starten als hovenier?

Lees verder Marketing en verkoop voor hoveniersbedrijven

Marketing en verkoop voor hoveniersbedrijven

Lees verder Personeel voor hoveniersbedrijven

Personeel voor hoveniersbedrijven

Lees verder Bedrijfsadvies voor hoveniers

Bedrijfsadvies voor hoveniers

inkoopgilde 

Financieel voordeel, kennis en advies.

Inkoopgilde is meer dan alleen korting en financieel voordeel. Door de kennis van onze leveranciers te bundelen, voorzien wij hoveniers van kennis en advies. Voor leden van Inkoopgilde hebben wij het servicedesk ontwikkelt. Zodra u zich heeft aangemeld kunt u gebruik maken van extra faciliteiten. Dit werkt als volgt:

  • U neemt contact op met Inkoopgilde en u legt uw vraagstuk voor. Soms kunnen we u direct adviseren rond het vraagstuk en wanneer er geen adviseurs ingeschakeld hoeven te worden, zijn hieraan geen kosten verbonden
  • Wij inventariseren uw vraag en leggen deze voor aan de adviseurs van Inkoopgilde: belangrijk is dat u meteen die adviseur treft die over de juiste expertise beschikt
  • De eerste twee adviesuren zijn gratis, daarna brengen wij u exact in kaart wat de kosten zijn voor de extra dienstverlening.

Besparingskansen

   


contact inkoopgilde

WhatsApp - 06-51162208

Suggesties, vragen of advies? Stuur ons gerust een WhatsApp bericht. Ons nummer hiervoor is: 06-51162208
 

Facebook messenger

Suggesties, vragen of advies? Stuur ons gerust een bericht via Facebook Messenger!