Servicedesk

Wat biedt de servicedesk?

De servicedesk van Inkoopgilde is kort gezegd alle ondersteuning die ervoor zorgt dat u zorgeloos verder aan het werk kunt.
Deze ondersteuning bestaat uit:

  • Technische ondersteuning
  • Verkoopondersteuning
  • Productadvisering
  • Informatieverstrekking

  • Technische ondersteuning

    Het bestellen in de webshop is niet voor iedereen even vanzelfsprekend. Wij helpen u daarom graag bij het plaatsen van een bestelling en het monitoren van uw bestelling. Denk aan orderbevestigingen, track-en-trace nummers en wachtwoorden voor het ontgrendelen van uw persoonlijke account.

    Verkoopondersteuning

    Wanneer u meer wilt weten over het verkoopproces of hoe u uw bestelling kunt plaatsen, dan adviseren we u daar graag over. Dit geldt net zo goed voor het afnemen van producten bij onze leveranciers zonder dat deze producten in onze webshop staan.

    Productadvisering

    Heeft u vragen over (nieuwe) producten in onze webshop? Wij proberen door middel van een productbeschrijving zoveel mogelijk informatie te verstrekken. Voor specifiekere vragen kunt u altijd bellen of mailen, wij adviseren u dan graag over het betreffende product.

    Informatieverstrekking

    Voor vragen over Inkoopgilde in het algemeen staan we u uiteraard graag te woord. Voor vragen over leveranciers, over krant 'De Hovenier' en over de evenementen kunt u ons altijd bellen of mailen.